اس ام اس

جدیدترین اس ام اس های فلسفی ادبی عاشقانه مذهبی طنز سرگرمی مناسبتی و سخنان بزرگان

اس ام اس

جدیدترین اس ام اس های فلسفی ادبی عاشقانه مذهبی طنز سرگرمی مناسبتی و سخنان بزرگان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

اس ام اس فک و فامیله داریم ما سری چهارم

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳ ق.ظ

بیچاره داداشم بچه که بود انقد دسته بازی رو نمیدادم بهش بازی کنه

که الان از قارچ خور به عنوان فیلم یاد میکنه تا بازی !

خدایا مارو ببخش …

اینم فک و فامیله که داداش من داره ؟

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

دختر خالم زنگ زده میگه چرا ای دی اس ال من نمیره تو اینترنت

بش میگم کدوم چراغا روشنه ؟

میگه : چراغ اتاقم و مهتابی آشپزخونه 

من :|

مودم :|

فیبر نوری :|


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

داشتم با بابام شطرنج بازی میکردم

برگشته میگه یا مات میشی یا پول تو جیبی نداری !

دو راهی ذلت و خفت همینه والله

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

یکی از فامیلامون طلاق گرفته بابام میگه با اینکه زنه مهرشو بخشیده

ولی براش خوب شده جونش آزاد ، خودش خلاص !

من :|

بابام :D

عندالمطالبه :| 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

مشتری اومده واسه خونه میگه :

بدی خونه اینه که در دستشویی تو حال باز میشه

بابام برگشته میگه : میخوای زیرگذر بزنیم از تو آشپزخونه بیای بیرون ؟

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

داشتم دفتر خاطرات خواهرمو میخوندم ، تو اوجش بودم که نوشته بود :

تو که الان داری فضولی میکنی و میخونی زور نزن چیز خاصی گیرت نمیاد !

منو میگی هول شدم دفترو بستم فکر کردم منو میبینه از تو دفترش …

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

مکالمه ی خواهرزاده ی کلاس اولم با مامان همکلاسیش :

منزل آقای شکوری ؟

بله بفرمایید !

شکوری هست ؟

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

با فامیلامون نشستیم فیلم عروسی دختر داییم میبینیم یهو فیلم میاد رو من و دختر خالم. مادر بزرگمون بلند و با تعجب میگه ” وااااااا این خرابا کین؟ کی اینارو دعوت کرده؟ “


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۱۲
  • ۳۲۸ نمایش
  • محمد اربابی

اس ام اس فک و فامیل داریم ما

فک و فامیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی