اس ام اس

جدیدترین اس ام اس های فلسفی ادبی عاشقانه مذهبی طنز سرگرمی مناسبتی و سخنان بزرگان

اس ام اس

جدیدترین اس ام اس های فلسفی ادبی عاشقانه مذهبی طنز سرگرمی مناسبتی و سخنان بزرگان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

اس ام اس های شکلک دار

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۶ ق.ظ

 (‘،’)

‏<) (>

‏ ! !


خب چیه؟

دلم واست تنگ شده

دارم نگات می کنم

□□□□□□□□□□

/???????? _

‘-00——00-’

پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت!


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

00:03

00:02

00:01

00:00

((((((boom))))))

*,*,’,'*’,*,’*,*’,

تولدت مبارک عزیزم

□□□□□□□□□□

1


2


3

تموم شد!


^^


((@@))


 /


(**)


تو هم خوش عکسیا!

□□□□□□□□□□

/

|

O/

این می دونی کیه؟


خوب تویی دیگه


از خوشی رسیدن اس ام اس من داری جفتک میزنی

□□□□□□□□□□


(=’o'=)

(“)(“)


من پیشیه ملوسم

می تونم تو رو ببوسم؟


□□□□□□□□□□

وقتی دلم برات تنگ میشه


()*()

(-.-)

(“)(“)


چشمامو می بندم و فکر میکنم که تو


()@()()*()

( `.`(`.` )

(“) (`(“)(“)

همیشه پیشمی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۳۱
  • ۳۲۸ نمایش
  • محمد اربابی

اس ام اس شکلک دار

اس ام اس شکلکدار

شکلک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی