اس ام اس

جدیدترین اس ام اس های فلسفی ادبی عاشقانه مذهبی طنز سرگرمی مناسبتی و سخنان بزرگان

اس ام اس

جدیدترین اس ام اس های فلسفی ادبی عاشقانه مذهبی طنز سرگرمی مناسبتی و سخنان بزرگان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

اس ام اس فک و فامیله داریم ما سری پنجم

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۱ ق.ظ

روز تولدم مامانم میگه برو جارو و گرد گیری کن شب مهمونا میان

میگم مامان من تازه به دنیا اومدم برم جارو کنم؟

رفته زیر پتو میگه منم تازه زاییدم باید استراحت کنم!

+:))

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

اسم بابام علیِ. هر وقت به مامانم میگم بهم پول بده میگه:

برو ای گدای مسکین در خانه ی علی زن

یه خونواده خیلی شادی هسیما


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

عاقا داشتیم ازختم یکی از فامیلا برمیگشتیم تومینی بوس هممونم فاز غمگین ورداشته بودیم یهو عمم اومد جوبده بلند داد زد :برای شادی روحش یه صلواته صفت وکلفت بفرست!!!!!

عاقاهمه چسبیدن کف مینی بوسا کبود کردیم اصن!!!

اخه اینم عمه جوگیره ماداریم؟!؟!؟!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

مریض بودم مامانم داشت داروهامو میداد، داداش کوچیکم اومد گفت منم میخوام! مامانم گفت :الهی مامان برات بمیره اینا پی پیه فقط آبجیت باید بخوره! بچه هم گفت أه أه… رفت دنبال بازیش!!!!

فکو فامیله داریم!؟

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

کارت شارژ گرفتم دادم ب بابام میگم بخون رمزشو من بزنم

برداشته میگه هیفده تیلیاردو نهصدو نود و سه میلیارد و…..   :)))))))))

حال کنین پدره با سوادمو

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

مامان من اخردموکراسیه وقتی میخواد فحش بده نظرمنم میپرسه مثلا میگه :می خوای بهت بگم خفه شو؟ می خوای بهت بگم بیشعور؟!!! بابا ایول اخر باادبیه

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

بابام اومده میگه :بذار یکم برم تو فیس بوکت ببینم چه غلطی میکنی

که صب تا شب اونجایی! میگم; بابا جون نمیشه یه چیز شخصیه

میگه :ببند دهنتو! باید بذاری! میگم :اصن فکر کن شُرتمه، در این حد شخصیه!

میگه :شُرت که شخصی نیست، الانم اون شرت آبی مشکیه خودت پامه  

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

به ننم میگم :فکر کنم دیگه وقتشه از تنهایی در بیام. ننم میگه :یعنی میخوای زن بگیری پدرسوخته؟ میگم :پ ن پ یه داداش تپل مپل میخواستم روم نمیشه مستقیم به بابا بگم

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

سرکلاس آسیب شناسی روانی استادهربیماریه روانی ای رو که توضیح میداد من یاد یکی ازاعضای فامیل میفتادم:))

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

خارجیه اومد که ازمون سوال بپرسه، گفت:?Can you speak English

پسر عموم فوری گفت: yes, I go to school by bus

من:))))))

خارجیه  

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

داداشم اومده نصیحتم کنه…..

میگه چند سالته؟

میگم ۱۵ 

میگه خاگ تو سرت من همسن تو بودم ۵ تا دوست دختر داشتم 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

بعد از حموم پیرهن قرمز پوشیده بودم بعد مامانم میگه سیاه گر سرخ پوشد خر بخندد بعد با بابام میخندیدن

اصن محبت از در و دیوار خونمون میچکه……

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

به مامانم می گم بزرگترین آرزوت چیه؟

می گه :بزرگ بشی زود زنت بدم با زنت دعوا کنم..

حوصلم از این یک نواختی زندگی سر رفت…

عاشقشم یعنی

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

دختر عمم پیاز سرخ می کنه بوی ماهی بره،

بعد اسفند دود می کنه بوی پیاز بره،

بعد پنجره باز میزاره بوی اسفند بره!

تازه کلی هم خوشحاله از این ابتکارش…!!!

فک و فامیله ما داریم؟؟؟!!!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۱۳
  • ۱۹۹ نمایش
  • محمد اربابی

اس ام اس فک و فامیل داریم ما

فک و فامیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی