اس ام اس

جدیدترین اس ام اس های فلسفی ادبی عاشقانه مذهبی طنز سرگرمی مناسبتی و سخنان بزرگان

اس ام اس

جدیدترین اس ام اس های فلسفی ادبی عاشقانه مذهبی طنز سرگرمی مناسبتی و سخنان بزرگان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

اس ام اس فک و فامیله داریم ما سری هفتم

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ق.ظ

بر اساس یک داستان واقعی:

به فامیلمون میگم سیستم عامل گوشیت چیه؟

میگه :سیستم عاملش لمسیه!!!!!

در این جا چند نکته وجود داره:

۱-اصن یه وضی

۲-فکه فامیله ما داریم؟!

۳-خدایا این شادیا رو از ما نگیر


لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

زنگ زدم به بابام گفتم : یه کارت شارژ بخر واسم ، نمیدونم چی شد یهو آنتنش پرید من هی میگفتم الو الو اون هی میگفت انقد الو الو نکن صدات نمیاد!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

تو خونه ی ما همیشه من “در” بودم و داداشم “دیوار”

چون همیشه به من زدن که اون بشنوه

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

من عاشق زمستون هستم. نمیدونم اما همه اهل خونه بیشترتر بهم احترام میذارن مخصوصآ وقت برف اومدن!!!

دیگه بهم نمیگن هوووی. میگن سعید جان پارووو

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

غمگینم…! مانند مادری که…. تازه از ارایشگاه اومده ومیببنه ابروهای برداشته پسرش از ابروهای خودش قشنگتره…

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

اون کسی که کلمه خاله و عمه رو تو زبان انگلیسی یکسان قرار داده

 قطعا خودش یه عمه ی باهوش بوده ! 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

تا حالا دقت کردین تو هر خانواده ای همیشه یکی هست که هرچی بخوره یه ذره هم چاق نمیشه،اما یه نفرم هس که تا کوچکترین چیزی که بخوره چاق میشه؟

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

اونروز صبح مامانم اومده بیدارم کنه برم مدرسه،چشام نیمه باز بود بش گفتم:

بذار تو حال خودم باشم.اصلا نمیخوام پاشم،نه نمی خوام پاشم

هیچی دگ مدیونید اگه فک کنین با دمپایی ابری بیدار شده باشم

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

پسر عمم رفته سربازی افتاده راهنمایی رانندگی‌

روز دوم گفتن بازداشت شده، گفتیم چرا؟

گفتن به تشخیص خودش خیابون لاله زار رو دو طرفه کرده


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۱۵
  • ۱۷۴ نمایش
  • محمد اربابی

فک و فامیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی