اس ام اس

جدیدترین اس ام اس های فلسفی ادبی عاشقانه مذهبی طنز سرگرمی مناسبتی و سخنان بزرگان

اس ام اس

جدیدترین اس ام اس های فلسفی ادبی عاشقانه مذهبی طنز سرگرمی مناسبتی و سخنان بزرگان

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

اس ام اس فک و فامیله داریم ما سری اول

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۵۸ ق.ظ

بابا و مامانم با هم قهر بودن ، بردمشون سینما تا به این بهونه آشتی‌ شون بدم. توی کافی شاپ سینما نشستیم همونجا آشتی کردن . حالا می‌گم پا شین بریم فیلم ببینیم . سر اینکه کدوم سالن بریم و چه فیلمی ببینیم با هم دعواشون شد ، برگشتیم خونه

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

فامیلمون زنگ زده میگه میخوام برنامه ورد و پاور پوینت رو نصب کنم ، کدوم دکمه رو بزنم !

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

مامانم اومده میگه سرویس بهداشتی رو الان جرم گیری کردم و برقش انداختم ، ببینم یه نفر رفته دسشویی قلم پاشو میشکنم !!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
بابام میگه مربی اسپانیا چرا از مسی استفاده نمیکنه ؟!؟!
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

امروز از برنامه Google Earth پشت بوم خونمون رو پیدا کردم ! نشون مامانم دادم !
حالا یه نقطه سیاه پیدا کرده کف میزنه و با کلی ذوق و شوق میگه این منم دارم لباس پهن میکنم !
حالا بابام اومده مامانم بهش گفت !
لامصب بابام اومده میزنه پس گردنم میگه چرا عکس مامانتو میذاری تو اینترنت !
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

خاطرات عموی مادرم :
یه یاکریم توی بالکن خونمون تخم گذاشته بود یه بار که رفته بود غذا بخوره تخمشو برداشتم جاش تخم مرغ گذاشتم وقتی زن و شوهره برگشتن شوهره گیر داد به خانومش که تو به من خیانت کردی و چپ و راستش کرد و بعد ترکش کرد !
آره پسرم همیشه یادت باشه وقتی زن گرفتی خیانت نکنی چون ممکنه یه زندگی از هم بپاچه !
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
بابام دوآتیشه طرفداره آلمانه . منم اسپانیا . داداشم ایتالیا . این وسط مامانم میگه ” منم طرفداره فرانسه هستم ! ” میگم ” از بازی کدوم بازیکنش خوشت میاد ؟! میگه ” بازیکناشو خوب نمی شناسم ! اما ظرفو ظروفشو خوب می شناسم !


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۰۹
  • ۲۲۴ نمایش
  • محمد اربابی

اس ام اس فک و فامیل داریم ما

فک و فامیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی